Умирбекова, Л.Ж. and Бактыбаева, Л.К. МУЗЫКАЛЫҚ МЕКТЕПТЕ ОҚИТЫН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПСИХОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ (ӘДЕДИ ШОЛУ). Scientific-Practical Journal of Medicine, "Vestnik KazNMU". ISSN 2524 - 0692
Text
МУЗЫКАЛЫҚ МЕКТЕПТЕ ОҚИТЫН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПСИХОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ .pdf Download (568kB) |
Abstract
Дарынды балаларға арналған мектеп – интернат оқушыларының ертеңгі күні елімізде жемісті қызмет ету, болашағы жарқын болу үшін орта мектеп оқу кезінде физиологилық және психологиялық қадағалауда болуы тиіс. Қазіргі таңда дарынды балаларға оқу процесінде үлкен жүктеме түседі. Дарынды балалар оқу процесімен бірге олардың ерекше қасиеттерін дамыту үшін қосымша сабақтарға қатысады. Музыкалық аспапты игеру кезінде балаларға үлкен жүктеме түседі. Нәтижесінде олардың арасында өте көп оқушылар әр түрлі профессионалды аурулармен кездескен. Үрмелі музыкалық аспаптармен ойнайтын оқушылардың арасында гипертензиондық синдром және көз аурулары 54,2 % кездескен. Контрабас ауыр ұрмалы музыкалық асапаптармен ойнайтын балалардың арасында невроздар мен невромиозиттер 24,5% кездескен. Сколиоз, бронхит, дискинезия аурулары оқушылардың арасында да тіркелген.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | мектеп-интернат, денсаулық, физиология, педагогика, психология, пульсоксимеметр, антропометриялық өлшемдер. |
Subjects: | R Medicine > RA Public aspects of medicine > RA0421 Public health. Hygiene. Preventive Medicine |
Divisions: | Научно-практический журнал "Вестник КазНМУ" > Выпуск №4 2016 год |
Depositing User: | Mr Askhat Zhakaev |
Date Deposited: | 11 Feb 2021 04:48 |
Last Modified: | 11 Feb 2021 04:48 |
URI: | http://repository.kaznmu.kz/id/eprint/16219 |
Actions (login required)
View Item |