МУЗЫКАЛЫҚ МЕКТЕПТЕ ОҚИТЫН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПСИХОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ (ӘДЕДИ ШОЛУ)

Умирбекова, Л.Ж. and Бактыбаева, Л.К. МУЗЫКАЛЫҚ МЕКТЕПТЕ ОҚИТЫН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПСИХОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ (ӘДЕДИ ШОЛУ). Scientific-Practical Journal of Medicine, "Vestnik KazNMU". ISSN 2524 - 0692

[img] Text
МУЗЫКАЛЫҚ МЕКТЕПТЕ ОҚИТЫН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПСИХОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ .pdf

Download (568kB)
Official URL: https://kaznmu.kz/press/

Abstract

Дарынды балаларға арналған мектеп – интернат оқушыларының ертеңгі күні елімізде жемісті қызмет ету, болашағы жарқын болу үшін орта мектеп оқу кезінде физиологилық және психологиялық қадағалауда болуы тиіс. Қазіргі таңда дарынды балаларға оқу процесінде үлкен жүктеме түседі. Дарынды балалар оқу процесімен бірге олардың ерекше қасиеттерін дамыту үшін қосымша сабақтарға қатысады. Музыкалық аспапты игеру кезінде балаларға үлкен жүктеме түседі. Нәтижесінде олардың арасында өте көп оқушылар әр түрлі профессионалды аурулармен кездескен. Үрмелі музыкалық аспаптармен ойнайтын оқушылардың арасында гипертензиондық синдром және көз аурулары 54,2 % кездескен. Контрабас ауыр ұрмалы музыкалық асапаптармен ойнайтын балалардың арасында невроздар мен невромиозиттер 24,5% кездескен. Сколиоз, бронхит, дискинезия аурулары оқушылардың арасында да тіркелген.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: мектеп-интернат, денсаулық, физиология, педагогика, психология, пульсоксимеметр, антропометриялық өлшемдер.
Subjects: R Medicine > RA Public aspects of medicine > RA0421 Public health. Hygiene. Preventive Medicine
Divisions: Научно-практический журнал "Вестник КазНМУ" > Выпуск №4 2016 год
Depositing User: Mr Askhat Zhakaev
Date Deposited: 11 Feb 2021 04:48
Last Modified: 11 Feb 2021 04:48
URI: http://repository.kaznmu.kz/id/eprint/16219

Actions (login required)

View Item View Item