ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ МЕКЕМЕЛЕРГЕ CALL-ОРТАЛЫҒЫН ЕНДІРУДІҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ

КАЮПОВА, Ш.Қ. and СҮЛЕЙМЕНОВА, Р.Қ. (2013) ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ МЕКЕМЕЛЕРГЕ CALL-ОРТАЛЫҒЫН ЕНДІРУДІҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Научно-практический журнал “Вестник КазНМУ” (3). ISSN 9965-01-300-4

[img]
Preview
Text
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ МЕКЕМЕЛЕРГЕ CALL-ОРТАЛЫҒЫН ЕНДІРУДІҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ.pdf

Download (577kB) | Preview
Official URL: http://kaznmu.kz/press/

Abstract

Мақалада Қазақстан Республикасы денсаулық сақтау саласының дамуы жаңа институционалды өзгерістерге байланысты денсаулық сақтау саласын ақпараттау мен стандарттау халықаралық қағидаларына сүйене отырып, жаңа құралдарға қолжеткізу қажеттігі туралы айтылған. Call-орталықтары индустриясының дамуы тарихы сипатталған. Қазақстан Республикасында медициналық мекемелерге Сall-орталығын ендіру бүгінгі ақпарттық технологияларды бүкіл әлемде кеңінен қолданылуы болып табылады.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Call-орталығы, автоматтандырылған жүйе, медициналық мекеме, шығыс қоңырау, медициналық қызмет, аутсорсинг, компьютерлік технология, телефон желісі, ақпараттық технологиялар.
Subjects: R Medicine > RA Public aspects of medicine > RA0421 Public health. Hygiene. Preventive Medicine
Divisions: Научно-практический журнал "Вестник КазНМУ" > Выпуск №2 2013 год
Depositing User: Mr Press KazNMU
Date Deposited: 19 Apr 2013 08:34
Last Modified: 19 Apr 2013 08:34
URI: http://repository.kaznmu.kz/id/eprint/277

Actions (login required)

View Item View Item